grancanaria2011.reismee.nl

Dag 1 Gran Canaria

Dag 1

9 juli 2011

Vandaag 9 juli 2011 is het dan zover. Het avontuur van onze 3 maanden buitenlandse stage is dan eindelijk begonnen.9 uur zijn we vertrokken vanuit kerkrade samen met fleur, ouders en broer.
Vanaf 11 uur konden we onze bagage inchecken.
Nog even lekker samen wat gegeten en gedronken met lieve ouders en broertjes en vriendjelief.
Om 13.05 Vertrok ons Vliegtuig vanaf Dusseldorf Weeze.
Afscheid nemen was niet zo leuk wel lief dat zoveel mensen toch om je geven,
Mama, Maike, Paul, Anita, Gunter en Bram hebben ons uitgezwaait.
Door het moeilijke moment waren we heen.
om 12.35 werd de Gate 4 naar Las Palmas al gesloten we hadden met priority dus konden lekker als eerste naar binnen hadden we gedacht maar helaas meerder mensen hadden dat idee haha.
Maar we zijn goed terecht gekomen. Zitten we allemaal goed en wel in het vliegtuig wordt omgeroepen dat we 40 minuten vertraging hebben omdat het luchtruim vol zou zijn. Nou het begint al goed dachten we.
Toen we eindelijk de lucht in konden ging alles goed de 4,5 uur waren zo om.
Aangekomen in Las Palmas 2 kleine meisjes met 5 koffers, 1 reistas en 2 handtassen was dat wel even slepen maar we laten ons niet kennen en doen dat gewoon eventjes hihi.
We moesten met de taxi naar het hotel, het begon al goed alleen maar Spaans dus met handen en voeten, en een taalgidsje hebben we ons kunnen redden. We zijn goed aangekomen!
Aangekomen op de kamer, nou zeg dat is erg mooi. We kregen meteen een rondleiding en werden al uitgenodigd om met collega’s op stap te gaan. Aangezien vandaag een zware en vermoeiende dag was hebben we ons voor deze uitnodiging bedankt.
We hebben ons een beetje opgefrist en zijn lekker naar het strand gaan wandelen. Heerlyk lekker aan de overkant. Na wat te hebben rond geslenterd zijn we lekker aan het strand gaan eten. Op loopafstand zijn super leuke winkeltjes met leuke tassen en schoenen. Klinkt allemaal heeel verleidelijk. Nu lekker terug in het hotelletje lekker op bedje met laptopje even een verhaaltje schrijven van dagje 1 en zo meteen lekker douche en eens lekker gaan slapen.Morgen weer een nieuw verhaaltje!Dikke kusLiefs Michelle