grancanaria2011.reismee.nl

Dagje 65

Dagje 65, 26 september 2011.

Ons voorlaatste dagje vrij. Begonnen met heerlijk uit te slapen. Het was half 12 toen we wakker schrokken en ook ging de bel, de poetsvrouw heeft onze kamer ook nog eens gevonden deze zou ze in de middag komen schoonmaken dat was wel heel fijn van der!

We ons snel aangedaan en op naar de bushalte daar aan zo'n meneertje gevraagd welke bus naar het winkelcentrum ging waar we nog niet waren geweest. Nou eerste de 30. Vertrok meteen geen probleem en moesten bij het vliegveld uitstappen. Precies op de autobaan!! Een bushalte op de autobaan het moet ook niet gekker worden hier haha Daar een half uur gewacht op een bus. Eindelijk aangekomen weer een bushalte op de autobaan daar naar het winkelcentrum gelopen. Was opzicht wel een leuke een soort outlet center maar niks gekocht. En we wisten hoe we aan de andere kant van de weg konden komen, dus toen maar de bus nog door naar Las Palmas gepakt. Daar nog even gewinkeld en wel een beetje kunnen slagen. Daar lekker gegeten bij de MC Donalds toen de bus terug gepakt. Nog even wat drinken gehaald voor op de kamer en lekker naar de kamer om met thuisfront te skype.

Zometeen lekker slapen en morgen samen in Sandy Beach werken.

&& het zijn nog 9 daagjes tot thuiskomst.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx