grancanaria2011.reismee.nl

Dagje 67

Dagje 67, 28 september 2011.

Vanmorgen naar Fleur gegaan die was in Palm Beach, was wel erg gezellig. Fleur had receptie dus daar wat mee geholpen en Roberto kwam ons tussendoor steeds vermaken. We hebben vandaag ook eindelijk een foto samen met hem kunnen maken. De poetsvrouw zou deze foto maken nou volgens mij was het de eerste keer dat ze een foto camera in de handen had. Ten eerste op de kop en toen ging ze het gaatje zoeken om de foto te maken nou we zitten al in de tegenwoordige tijd en het gaat al allemaal digitaal. Na wat uitleg snapte ze het eindelijk. We hebben een foto van ons 3tjes samen en is erg leuk geworden. We hebben lekker nog even samen kunnen lunchen wel met een droog broodje en komkommer maar wel gezellig samen. Rond half 2 heb ik de bus naar Sandy beach gepakt waar ik 's middags moest werken. Nayra stond vol. Even de sauna en alles klaargemaakt en ondertussen was nayra aan het masseren. Er kwam een gast voor necktension waar ik heb mogen mee kijken erg leuk om te zien. Nog even wimpers en wenkbrauwen geverfd en uiteindelijk de sauna handdoeken nog gehaald. Die opgeruimd en laatste dingen opgeruimd en toen was het dagje al om. Op naar de bus Fleur gesmst die is me bij de bushalte komen afhalen en zijn naar de voetbal bar gegaan om te eten. Het was erg lekker. Nog even langs de boulevard gelopen en lekker naar de kamer om nog even te skypen.

Zo meteen tv en dan lekker slapen. Morgen middag samen naar Sandy Beach.

En volgende week zijn wel al weer thuis! Gaat wel heel erg snel nu.

Hele dikke kus & tot volgende week

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx