grancanaria2011.reismee.nl

Dagje 68

Dagje 68, 29 september 2011.

Planning van de donderdag beetje in der tijd op staan om de kamelen safari te doen, ging vanmorgen de wekker af zijn de plannen toch gewijzigd! Gewoon even op snooze geduwd en nog lekker een uurtje verder gaan slapen. Toen we eindelijk wakker zijn geworden eens heel langzaam gaan ontbijten en naar Maria gegaan, vandaag terug van vakantie en al helmaal in de stress. Veel tijd had ze voor ons niet, ze vroeg of we niet nog een weekje langer wilden blijven haha. Even de receptie van haar overgenomen, en als Roberto terug was van eten zou hij die van ons overnemen zodat we naar Sandy Beach konden maar daar dacht hij anders over. We moesten om 2 uur beginnen en om kwart voor 2 gingen we weg uit Palm beach dus toen maar even snel de taxi gepakt naar Sandy Beach. Daar heb ik vooral de receptie gedaan vandaag. Ergens rond de middag kregen we weer even de schrik van ons leven. Fleur maakt het laadje open en schreeuwt dat daar een kakkerlak inzit... Nayra kwam er al aan met de spuitbus! Maar toen was hij nergens meer te vinden toch voor de zekerheid wat gespoten. En na een paar minuten komt een gast binnen en die zegt wat zit daar!!!! Zit de kakkerlak op de computer ahbaaaaahhhh! Iejouwww! Nayra weer met de spuitbus erachteraan en toen was hij gelukkig dood! Dag weer overleefd. Wat een ontzettend vieze diertjes. Nouja verder was deze dag snel om. En om half 8 dilemma waar en wat gaan we eten. Hebben besloten om bij een restautantje te gaan eten in Playa del Ingles was erg lekker en maar vooral ook pittig maar goed gesmaakt. Nog even door het Yumbo center gelopen en toen de taxi naar het hotel gepakt. Op de kamer nog even geskypt en lekker gelachen, ook de liedjes van Marco Borsato maar eens gaan oefenen want daar gaan we 28 oktober naar toe Joepieee!!

Zo maar eens lekker gaan slapen en morgen weer een dagje werken.

Hele dikke kus & natuurlijk heeel veeel liefs

Het envelopje met zon hebben jullie ruimschoots ontvangen hihi Geniet ervan!

Tot over paar daagjes!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx