grancanaria2011.reismee.nl

Dagje 66

Dagje 66, 27 september 2011.

Vanmorgen de wekker op iets voor 10 gezet om goede tijde slechte tijden van gister te bekijken. Lekker rustig aan in bedje. Gedoucht en verse broodjes met croissantjes gehaald. We moesten vandaag beide in Sandy Beach werken dus rond kwart over 1 de bus gepakt. Daar aangekomen was er totaal niet veel te doen. Marta & Naira hadden verschillende behandelingen opstaan maar onze kolom was doorgestreept en dat betekende dus receptie. Na langzaam de dingen uit te voeren is de dag toch nog wel redelijk omgegaan. Om half 8 konden we terug naar ons kamertje, de bus gepakt. Samen besloten om bij de voetbal bar te gaan eten. Nou slechte keuze want die zat harstikke vol een of andere spannende voetbal wedstrijd was aan de gang. En op meerdere terrasjes en restaurantjes, dan maar verder naar onze vriendjes op het terras ook hier was het druk door het voetbal maar wel erg lekker kunnen eten. Erg lang moeten wachten op ons wisselgeld ze dachten dat ze meer dan €10 euro fooi kregen nou mooi niet hoor, dus toen we eindelijk ons wisselgeld terug hadden zijn we naar de kamer gegaan. Nog even lekker op laptopje met de tv aan.

Tot heeeeel snel!

Heel veeel lieve kusjes