grancanaria2011.reismee.nl

Dagje 31

Dagje 31, 8 augustus 2011

Laatste werkdagje deze week in Sandy Beach, morgen hebben we eindelijk een dagje vrij. Deze dag is weer zeer rustig begonnen. In Sandy Beach stond ook niet zoveel op en we mochten op mekaar gaan oefenen. We wilde gaan pedicuren enja als je je zoiets voorneemt komen natuurlijk altijd weer mensen haha. Ondertussen hadden we toch nog een uurtje en heeft Fleur me de nieuwe pedicure op de werkwijze van hier geleerd deze is erg fijn. We waren rond kwart over 7 klaar met werken en wisten niet wat we wilden gaan eten. Toen viel ons in dat we gister een heerlijk gerecht bij de buren hadden gezien en gingen dus bij een mexicaan eten. Héérlijk gegeten een lekkere wrap met vlees erin om je vingers bij af te likken hihi. Daarna smsde Jill dat ze in Maspalomas waren en zijn met hun een cocktail gaan drinken, de 1ste was niet te drinken hebben toen de taxi gepakt naar het Jumbo center en daar overheerlijke cocktails gehad. Daar bestaat het uit homo bars maar het was een onwijs gezellige avond. 's Avonds weer in bedje beland en aan het tijdstip te zien hadden we geen zin om nog een verhaaltje erop te zetten dus doen we het nu maar het 's morgens.

Wij gaan genieten van ons vrije dag en tot vanavond voor het volgende verhaaltje!

Dikke kus

& voor Lucien PROFICIAT!

mama

Nog drie nachtjes slapen en dan komen we met lekkere dingen uit Nederland.Heb vandaag wafeltjes gebakken.