grancanaria2011.reismee.nl

Dagje 34

Dagje 34, 11 augustus 2011.

Vandaag weer een heerlijk lekker vrij dagje. Deze dagen zijn echt om van te genieten haha. Lekker uitgeslapen en rond 12 uur hebben we de bus gepakt naar Puerto de Mógan. Dit zou een klein havenstadje zijn hebben ze ons verteld en wisten dus ook niet wat we ervan moesten verwachten. Het was inderdaad een klein dorpje. De heenweg met de bus was levensgevaarlijk, het waren slingerweggetjes door de bergen heen met hele spitsen draaien.

Daar aangekomen waren er een aantal kleine winkeltjes daar even doorheen gelopen maar niet veel bijzonders. Eigenlijk was er een heel lekker strandje, heel rustig heel mooi. Met alle attractie mogelijkheden, je kan er jetskiën, op de banana boat, parasailing diving, er vertrokken tripjes met boten en je kon er een waterfiets met glijbaan huren. Dit leek ons erg leuk. Maar we waren zo slim om geen bikini mee te nemen... Daar in de winkeltjes opzoek naar een goedkope bikini. Hadden we eindelijk een winkeltje gevonden waar ze best leuke hadden en die kosten €20,00 per stuk en dat wilde we niet we zeiden beide voor €30,00 en anders gaan we naar de concurrent nou die stomme chinezen wilden ons niks van de prijs afdoen en zijn weggelopen. Eigenlijk wel een beetje spijt maarja we laten ons niet op de kop zitten en wilden zo slim zijn om te onderhandelen haha. Even verder gelopen enjawel hoor hangt daar de zelfde bikini voor €15,00 zie je wel dat wij 2 meisjes erg slim zijn hihi. Daar even ook nog een handdoek met zonnebrand crème gepakt en zijn eens gaan vragen hoeveel het kosten om zo'n waterfiets te huren. Dat was niet duur en hebben deze kans ook aangenomen. Die jongen was zo lief om op onze tassen te passen dus deze hoefde we niet mee te nemen of ergens onbewaakt laten liggen. En daar gingen we dan lekker de zee op met een waterfietsje en een glijbaan boven ons haha. Het was echt heel erg leuk. Na een uurtje riep die jongen ons dat de tijd om was helaas. Toen zijn we zo nog maar even de zee ingegaan, lekker op het strand gelegen en rond 5 uur de bus terug gepakt. We waren echt vol zand en zout. Weer over die enge weggetjes terug naar Maspalomas. Lekker fris gedoucht en naar de overheerlijke Italiaan geweest om eens lekker te gaan eten. Fleur had als voorgerecht Carpaccio en dat heeft haar heerlijk gesmaakt ik had knoflook brood. Als hoofdgerecht hadden we beide pizza, fleur eentje met Iberische schinken en rucola en ik natuurlijk hawai en Michelle is van de toetjes en had overheerlijke chocolade Mouse hmm even heerlijk weggesmolten hihi. Toen we gingen betalen kregen we de verkeerde rekening maar er verder niet bij nagedacht gewoon betaald, het leek ons wel erg goedkoop maargoed niks zeggen. Lopen we weg blijkt uiteindelijk dat we zeer goedkoop hebben gegeten voor hetgeen wat we eigenlijk zouden hebben moeten betalen hihi. Met een nog grote smile en lekkere volle maag zijn we naar de kamer gelopen, nu even de verhaaltjes erop zetten lekker tv kijken en slapen.

Morgen alweer een lekker vrij dagje en over 2 daagjes zijn mama, papa, maikie en paultje hier! Joepie.

Hele dikke kus en een zonnige groet van die lieve Michelle

Anita

Geniet er maar lekker van als iedereen er is.
Nou met jullie ga ik ook uiteten jullie krijgen teminste alles goedkoper en het voordeel is ik hoef geen jas mee te nemen.