grancanaria2011.reismee.nl

Dagje 38

Dagje 38, 15 augustus 2011.

Weer een dagje vrij! Vanmorgen even nog wat dingetjes voor ons zelf gedaan en rond 11 uur hebben we de rest weer getroffen. Ze wilden vandaag naar Puerto de Mogán gaan. Rond 1 uur hadden we de bus. Het was erg lekker weer erg warm. Paul, Maike, Fleur en ik hebben ons een waterfiets gehuurd en zijn lekker op het water gaan dobberen. Papa en mama zijn bij een restaurantje lekker wat gaan drinken. Na het uurtje zijn we ook nog even wat gaan drinken en toen naar de bootjes gelopen. Hier lekker gaan wandelen en de bootjes bekeken. Het was er zo'n mooi helder blauw water dat je de vissen echt super goed kon zien! Er waren ook leuke kleine winkeltjes en een restaurantje waar ze verse wafeltjes deden bakken hmm dus dat was wel erg verleidelijk om daar niet te gaan zitten. Lekker wafeltjes met een bolletje vanille ijs hmmm! Dat had ons goed gesmaakt. Het was zo warm dat me benen zo erg langs mekaar hebben geschuurd dat het super veel pijn deed maargoed op naar de bus en dan naar Maspalomas. Weer een hele rondrit door de rotsen en bergen wat een avontuur elke keer. Het was erg leuk. Fleur wilden eventjes met haar mama gaan skypen en is naar ons kamertje gegaan ik ben met de andere nog even heel snel in het zwembad gesprongen toen lekker gedoucht, toen fleur gesmst en haar tegen moet gelopen en bij een grill restaurant lekker gaan eten. Op naar de kamer en even verhaaltje erop zetten en weer slapen!

Slaap lekker & heeel veeel zon vanuit Gran Canaria ook voor jullie thuis lieve mensen!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Julia

Jullie amuseren je goed allemaal lees ik. Super! En bedankt voor de zon!! Vandaag was het heerlijk en in het weekend zou het tropisch warm worden dus ben benieuwd!
Groetjes daar;)

XX