grancanaria2011.reismee.nl

Dagje 35

Dagje 35, 12 augustus 2011.

Vandaag weer een lekker dagje vrij en op de planning van vandaag stond winkelen in Las Palmas. De crackertjes waren bijna op en hebben ons op de weg naar de bus een lekker croissantje gehaald. We hadden ons vandaag wel slim aangekleed want in Las Palmas 1,5 uurtje hier vandaan is het altijd minder zonnig. Aangekomen in Las Palmas hebben we de winkeltjes nog eens flink bekeken. Het was weer een zeer goedkoop uitstapje wat winkelen betreft want we hebben niet veel gekocht. Alle collega's vroegen of we de vorige keer in de Alt Stadt waren geweest?!? Voor ons idee waren er genoeg oude gebouwtjes in de winkelstraat maar deze bedoelde ze niet haha. Vandaag dan ook maar een beetje verder gelopen en de geweldige Alt Stadt bezocht, heel erg Alt haha. Het waren kleine straatjes met een antiek Theater een Kathedraal en overige oude gebouwtjes. Niet echt ons ding. Maar kunnen nu tegen de collega's zeggen dat we de histrorie van Gran Canaria hebben gezien haha. Hierna lekker gaan lunchen en de bus gepakt naar Santa Catalina, de haven met winkelcentrum El Muelle. Deze was ook weer erg leuk. We hebben deze dag alleen wat souvenirtjes gekocht en allebei hele leuke slippertjes met een vlindertje erop erg schattig!

Rond 5 uur hebben we de bus weer terug gepakt naar Maspalomas. Op de kamer even lekker omgekleed en klaargemaakt, het was alweer het laatste dagje van Familie Kaus en gingen het s'avonds met hun nog wat drinken. Nog even lekker gegeten bij onze vriendjes op het terras. Ik had vanavond wel zin in vis. En probeerde in Duits, Engels en Spaans te vragen of er graden in zaten maar ik noemde het dingetjes en dat snappen ze hier natuurlijk niet. En bij elk ding wat ik nog vroeg werd benoemd met dingetje haha we hebben erg gelachen. Daarna de bus naar Playa del Ingless gepakt om nog een cocktail samen met Jill, Jordy & Jesse te gaan drinken. Het was erg gezellig. Jos en Jeu waren ook nog even gekomen en toen was er weer het moment van doei zeggen. We hebben een hartstikke leuke week met hun gehad de avonden zijn goed omgegaan!

Morgen avond komen Papa, mama, Maike en Paul aan om samen met ons een weekje Gran Canaria te vieren heb er zin in!

Hele dikke kus & tot morgen maar weer!

Arjen & Leontine

Hey Michelle,
Vanavond hebben we al je verhaaltjes eens zitten lezen. Het klinkt erg gezellig en zonnig daar.
Geniet maar lekker van je weekje vakantie samen met je ouders, Maike en Paul. Voor je het weet ben je weer terug in dit koude kikkerlandje.

Groetjes,
Arjen & Leontine.